skip to Main Content

Vacature
Door de groeiambities van onze organisatie hebben we plek voor een nieuwe medewerker klantcontact voor vijf dagdelen per week.

Over de vacature
Conntact is een organisatie die gelooft in een persoonlijke, vertrouwde service en duurzame relaties met haar klanten. Ons klantcontactcentrum is het hart van die relatie. Daar maken we dagelijks het verschil. De vijf dagdelen per week bestaan uit of vijf ochtenden of vijf middagen van vier uur. Conntact is geopend van 08:00 tot 17:30 uur. De werkzaamheden worden in eerste instantie op kantoor, maar kunnen in overleg in voorkomende gevallen ook thuis worden uitgevoerd.

Ben jij dit?
Als medewerker klantcontact geniet je van het persoonlijke contact met mensen die je aan de telefoon krijgt. Het is jouw taak om op een vriendelijke manier via de telefoon contact te leggen met nieuwe en bestaande klanten van de organisaties die met ons samenwerken. Je krijgt te maken met uiteenlopende vragen; van eenvoudige informatieverzoeken tot het beheren van afspraken voor de paramedische zorg, zoals fysiotherapiepraktijken. Daarbij gebruik je moderne systemen en volg je duidelijke processen, maar er is ook ruimte om met je eigen inzicht het verschil te maken.
Voel je de wensen van de bellers naar onze klanten goed aan en hou je ervan om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen?

Dan zoeken wij JOU!
Wij zijn trots op ons vak. Klantcontact is immers een specialisme waarin aandacht en betrokkenheid het verschil maken. Vanuit ons kantoor in Grijpskerk ondersteunen wij organisaties bij het opbouwen en onderhouden van waardevolle klantrelaties. Dat doen wij telefonisch en met een persoonlijke benadering.

Om de functie goed te kunnen uitvoeren, vragen wij jou het volgende:

  • Je hebt minimaal een afgerond MBO-4
  • Je hebt aantoonbare ervaring in klantcontact
  • Je beheerst uitstekend de Nederlandse én Friese taal in woord en de Nederlandse taal in geschrift
  • Je bent handig met digitale systemen
  • Je kunt goed luisteren en je kunt adequaat samenvatten wat er wordt gezegd
  • Je communiceert empathisch en je hebt een open en nieuwsgierige houding
  • Je stelt je dienstverlenend op en je hebt een positieve en flexibele instelling

Wat wij je bieden:

  • Een halfjaar contract van 20 uur per week met de intentie tot een vast dienstverband bij wederzijdse tevredenheid
  • Een marktconforme beloning conform CAO Facilitaire Contactcenters met een uurloon in 2025 van €16,00 per uur
  • 8,33% vakantietoeslag, 25 vrije dagen per jaar, pensioenregeling en reiskostenvergoeding
  • Een goed geoutilleerde werkplek op onze mooie en rustige locatie in Grijpskerk

Vind je het leuk om te bellen en gebeld te worden? Zoek je een baan in een vertrouwde werkomgeving, waarbij geen dag hetzelfde is? Dan nodigen wij jou van harte uit om te reageren door middel van het sturen van een motivatiebrief en CV t.a.v. Conny Oldenhuis (conny@conntact.nl).